Menu Close

Neatsakytų skambučių – nebūna

Dainų PSPC itin didelį dėmesį skiria aptarnavimo kokybei. Siekiant idealios komunikacijos ir reaguojant į pacientų skundus, nuolat tobulinamas registratūros darbas, ketinama diegti aptarnavimo standartą, jau ištobulintas registracijos telefonu darbas bei galimybė registruotis internetu. Pastebėjus, kad milžiniški neplaninių pacientų srautai nemenkai išderina numatytą gydytojų dienotvarkę, jau prieš pusmetį įdarbintas atvejo vadybininkas.

Vyriausioji Registratorė Dainų PSPC registratūros administratorė Diana Čepaitienė sako, kad kaip ir daugumoje sveikatos bei gydymo įstaigų didžiausi pacientų srautai jaučiami pirmadieniais, antradieniais, penktadieniais bei prieš ir po švenčių. Panašiu krūviu netyla ir registratorių telefonai. Registratorė atvira, kad pirmiausiai aptarnaujami gyvai prie registratūros langelio laukiantys žmonės, o tuomet – skambinantieji. „Yra keletas registratorių, kurios tik atsakinėja į skambučius. Nereikia baimintis, kad jums neatsakė. Absoliučiai visi skambučiai patenka į registrą, ir net itin užimtomis dienomis ilgiausiai gali užtrukti porą valandų užtrunka kol perskambiname, bet įprastai perskambiname jau po keliolikos minučių. Dienos pabaigoje nebūna ne vieno neatsakyto skambučio“, – sako D. Čepaitienė.

Administracija paskaičiavo, jei per dieną užregistruota apie 300 planinių pacientų, tai dar 100 yra neplaninių. Kad būtų lengviau įsivaizduoti, per 2022 metus šeimos gydytojus 116 915 apsilankymų, 57 103 tik turėtų priimti pagal turimus 17 etatų. Tai medikai priima bemaž dvigubai daugiau pacientų nei turėtų. Teko ieškoti sprendimo.

Dažnai kai 300 planinių, tai dar 100 neplaninių per dieną. Kad gydytojas jau operatyviai priiminėtų sprendimą. „Vyresnės kartos atstovai vis dar įpratę prie „gyvos eilės.“ Ne visada pavyksta gražiai susitarti, kad būtina registruotis. Arba vos tik išėję iš gydytojo kabineto, jie vėl registruojasi, neturėdami jokios priežasties. Dar blogiau būna, kai jie paskambina reikalaudami siuntimo, tačiau net nesitarę su šeimos daktaru, kad jo tikrai reikia. Gydytojai labai tolerantiški, tačiau reikia įprasti prie bendros tvarkos ir suvokti, kad siutimai rašomi ne pacientui pageidaujant, o gydytojui matant būtinybę“, – sako Dainų PSPC direktorė Aurika Koncienė.

Tam, kad visiems būtų lengviau dirbti, registratūroje nuolat budi koordinatorius. Jis padeda vyresnio amžiaus žmonėms išmokti naudotis savitarnos kasa, palydi iki keltuvo, vertėjauja kitataučiams ir t.t..

Dar viena jau pusmetį sėkmingai gyvuojanti naujovė – atvejo vadybininkas, sukoordinuojantis neplaninių pacientų srautus. Jis pasirūpina, kad iki patenkant į gydytojo kabinetą būtų surinkta visa paciento anamnezė, padaryti tyrimai, taip maksimaliai taupant medikų laiką.

Netrukus Dainų PSPC bus įdiegtas kokybės standartas. Registratorės primena, kad visi talonai pas gydytojus yra sukelti elektroninėje erdvėje, todėl jaunesnius pacientus nuolat ragina registruotis savarankiškai. „Nors skambučių piko metu prie telefonų budi iki šešių registratorių, nėra jokių stebuklingų talonų. Registratorė lygiai taip pat, kai ir bet kuris pacientas, eina į išankstinės registracijos puslapį ir rezervuoja laiką. Tai gali padaryti visi savarankiškai“, – sako vyr. administratorė.

 

Primename, kad registratūros darbo laikas darbo dienomis 7.30 iki 20 val.

Šeštadienį nuo 8 – 13 val.

Sekmadieniais ir švenčių dienomis į budintį gydytoją galima kreiptis dėl mirties liudijimų nuo 11 – 12 val.

Kviečiame įvertinti VšĮ Dainų pirminės sveikatos priežiūros centro paslaugų kokybę.

APKLAUSOS ANKETA