Vasara – atostogų metas, tačiau gydytojų krūviai ne mažėja, o kartais ir yra didesni nei įprasta. Suprasdami pacientų poreikius ir atsižvelgdami į tai, kad medikai šiuo metu dirba padidintu krūviu pavaduodami kolegas, turime keletą prašymų:
-
Asmenims, sergantiems lėtinėmis ligomis būtinieji, kompensuojami vaistai, gali būti išrašyti iki šešių mėnesių laikotarpiui. kai sveikatos būklė yra patenkinama ir stabili.Įsigyti juos nebūtina visus iškart, kas mėnesį, pasibaigus vaistams, juos galima nusipirkti vaistinėje be papildomo apsilankymo pas gydytojus. Tiesa itin svarbu prisiminti, kad ilgesniam laikui išrašytus vaistus privalu nepamiršti įsigyti kiekvieną mėnesį;
-
Jei vis dėlto reikia išrašyti vaistus, registruokitės iš anksto, nes nupirkti juos galite ne anksčiau nei likus 5 dienoms iki dienos (įskaitant „Vaisto pakanka iki“ nurodytą dieną), iki kurios pacientui turėtų pakakti anksčiau šio elektroninio recepto pagrindu išduotų (parduotų) vaistinių preparatų, kompensuojamųjų MPP ar medicinos priemonių (medicinos prietaisų), ir ne vėliau kaip paskutinę periodo dieną (periodas, kuriam turi būti išduodamas vaistinis preparatas, apskaičiuojamas padalijant recepto galiojimo laikotarpį iš sveikatos priežiūros specialisto nurodyto išdavimų skaičiaus iki jų vartojimo pabaigos;
-
Jei žinote, kad atvykti negalėsite, prašome kuo anksčiau registratūros darbuotojus informuoti apie atšauktą vizitą. Taip padėsite kitam pacientui sulaukti savo vizito greičiau;
Užsiregistravusiųjų, tačiau neatvykstančiųjų asmenų daugėja. “Dedame visas pastangas, užsiregistravęs pacientas gauna 2 SMS žinutes. Pirmoji – patvirtinanti registraciją, antroji – priminimas vizito pas specialistą išvakarėse. Atkreipiame dėmesį, kad gavę antrąją žinutę, turite galimybę pranešti apie neatvykimą. Suprantame, kad būna visko, todėl labai raginame šią galimybę pasinaudoti ir užleisti laisvą vietą kitam pacientui. Yra sveikatos priežiūros paslaugų, kaip pvz.odontologijos paslaugos, kurioms gauti laukimo eilė iki 2 mėnesiai. Tų kabinetų darbuotojai dar papildomai skambina, kad įsitikintų, jog asmuo tikrai atvyks. Vis dėlto yra atvejų, kai ir tris vizito talonus pasiėmęs pacientas, nė karto neatvyksta”, – apie dirbtinai pačių pacientų sudaromas eiles pasakoja Dainų PSPC vadovė Aurika Koncienė.
Įstaiga yra priversta rasti būdą kontroliuoti tokius neatvykimus, todėl ateityje tokie pacientai pirmąkart bus įspėti, o nereaguojantys į įspėjimą ir pakartotinai neatvykstantys, bus šalinami iš eilės.